Jump to content
Aveyond Studios Community

Cryzkia

Senior Members
  • Content count

    587
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Cryzkia

  1. Hello, before we start there is a warning: WARNING! the following text contains Randomness and Minor Aveyond Spoilers. __________________________________________________ __________________________________________________ -Baveyond 1, Chapter I: Introducing the Introduction!- So, we begin in a small village in the western kingdom named Clearwater. Rhen: Wait, how did I end up here at the flower field? I was sleeping! Oh well, i will just look for butterflies. __________________________________________________ Far to the south on an island of winter. Talia: Agas, I think it was a bad idea to go on our wedding holiday in this snowy place! Talia walks out to the edge of the island. Talia: Agas, come here now! Agas comes running and bumps into Talia so she falls over the edge. Agas: Talia? Where are you? OMG HAX! SHE FELL OVER THE EDGE! Talia: Healing Healing Healing Healing Healing- Agas: Taliaaaaaaaaaaa! Talia: Healing Healing Hea- *Splats out on the ice* Agas: Yay, now i'm out of wife! Agas runs home to search on dating sites and Talia wakes up and takes out a small chicken from her pocket. Talia: Chicken, find the girl and tell her you are a butterfly! Chicken: Peep? Talia: YOU *Beep*ing *Beep* *Beep*, JUST GET RHEN TO ME! Chicken: Moody! The chicken flies off to Clearwater. __________________________________________________ Rhen: *Very screeching voice* La La La! Chicken: HELP HELP! THE BRAT IS DOWN, I REPEAT: THE BRAT IS DOWN! Rhen: *Kicks Chicken away* Die beast! Chicken: Ahem... I'm a butterfly! Touch me! Rhen: *Touches Butterfly and gets teleported to Talia* Talia: Girl, help me, draw me back to the portal... *Draws breath and pretends to faint* Rhen: Ohh No No No! You walk yourself! Talia: *sigh* Fiiine, but i wanna go home! waaah! Rhen: Shut up weird lady! Rhen and Talia teleports back to Clearwater. Rhen: Thanks goodness, this was strange, lady weirdo? where are you? Talia: *Suicidally runs toward the edge of the mountain and prepares to jump* Freeeeeeedoooom! Rhen: OMG! DAAAAD! Pa/Tailor/Rhens-Dad: *Swings in a rope and grabs Talia* I save you! Chicken: Kyychy! __________________________________________________ __________________________________________________ Thats all I've wrote yet! Comment Please ^^
  2. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    Lovely Set Meroko~
  3. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    New set~ I surprised myself, It isn't derpy. XD I just quickly wrapped something up in Sai. So yeah, sorry for bad drawing, i had to use my mouse.
  4. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    Nice Slimmy~
  5. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    It's The pony version of me. mlp.......yay.......
  6. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    New set~ Not as good as usual. I should make a pixilated set again soon >_> http://i1108.photobucket.com/albums/h407/Matria_Parkvig/MatriponyAvvie.png[/img] http://i1108.photobucket.com/albums/h407/Matria_Parkvig/MatriponySiggie.png[/img] ^ Smug face goes well with matripony. :3
  7. Cryzkia

    Post Your Picture (remake)

    @Slimmy: So nice costume~ @An: Nice~ You has black handbag? @Piepeter: Please don't double post. ^^
  8. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    Lol, It's not a show, it's a game. But yeah, Rumia eats people. She's a Yokai. But she is so prettyful~
  9. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    Alrighteys, i'll have it finished by tomorrow. =3
  10. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    I can make you one.
  11. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    I changed meh set.. To Rumia.. *Istouhoufanlol* http://i849.photobucket.com/albums/ab57/Matriamat/RumiaAvvie.png[/img] http://i849.photobucket.com/albums/ab57/Matriamat/RumiaSiggie.png[/img]
  12. Cryzkia

    Since when did AM get so mean?

    Not very many of the people on AM are mean. People can get upset and angry, but there isn't really a "General mean" Category.
  13. Cryzkia

    Desktops (again) :P

    I Was right ^^ I love the heroic Bunneh xD
  14. Cryzkia

    Desktops (again) :P

    Quite a thin bear. Needs a lot more honey. :3
  15. Cryzkia

    Desktops (again) :P

    I'm pretty sure it's a wolf.... Lol, The rise of the Militant Squirrels! Oh wait, are those bunnies?
  16. Cryzkia

    Post Your Picture (remake)

    Oh LOL that's long ago. No wonder I don't remember seeing it xD
  17. Cryzkia

    Slim's Sprites (Offer)

    Nice Sprites Slimmy. I really like those small girl sprites. :3 And who is that Girl in red? It just looks like it somewhat needs wings..
  18. Cryzkia

    Avvies and Siggies (remade)

    Nice Set Griselmay I really love the red color
  19. Cryzkia

    Avian

    It isn't made in RMXP? Cool anyways I'll try the newer demo then ^^ Trollfaces? Creppers? NYAN? :D :D
  20. Cryzkia

    Avian

    Wow, sounds interesting! A MORPG made in RMXP I tried the demo but for some reason it didn't let me open it
  21. Sounds interesting. I'd like to give it a try. Hopefully my "disease" of never finishing stuff won't interfere in this ^^'
  22. Cryzkia

    [AV3 doujin-VN] Dawn of Twilight

    @D_A: I guess. But playing as the villain still rocks. Although It WOULD be awesome to have a game about the Daevas. Just since they have absolutely no personality or back-story. Well yeah. Although it would be fun if Gyendal succeeded. I dunno why, I'm just evil like that. :evil:
  23. Cryzkia

    Post Your Picture (remake)

    @ipodbear: Nyah D: Don't do zat, mah faic is awful 3: Oh, you've already posted a picture? I didn't see o-o I just recently came back on AM x3
  24. Cryzkia

    [AV3 doujin-VN] Dawn of Twilight

    @D_A: Well Play as The Daevas mostly. Something like a "Rhen Quest: Prelude" Or something. (Although the Daevas capture the druids souls after Daemon enters the picture, which is after Rhen is turned a slave.) There would be a way to change to plotline and totally pwn Rhen and the party when they enter Ahrimans lair, Etc. But I'm well known for never finishing anything I start. Maybe I'd try. But yours sound much more awesome
  25. Cryzkia

    Desktops (again) :P

    @Elly: I don't really watch Avatar, but I still love it.
×